Lipoliza iniekcyjna

Lipoliza usunięcie nadmiaru tkanki tłuszczowej

Lipoliza iniekcyjna

Pozbądź się komórek tłuszczowych

Lipoliza iniekcyjna to niechirurgiczna metoda usuwania komórek tłuszczowych z organizmu. Przynosi zdecydowanie szybsze efekty niż dieta, ćwiczenia czy zabiegi kosmetyczne.

Stanowi bardzo popularną na całym świecie metodę wykorzystywaną w medycynie estetycznej. Lipoliza pozwala na usunięcie komórek tłuszczowych z tego obszaru ciała, na którym nam najbardziej zależy. Może to być brzuch, ramiona, boczki, podwójny podbródek, wewnętrzna strona ud itp. W związku z tym nie jest stosowana tylko przez osoby, którym zależy na jak najszybszym usunięciu tłuszczu, ale również na pozbyciu się go z najtrudniejszych miejsc, które ciężko reagują na stosowanie diet, ćwiczeń fizycznych i innych metod.

Jak wygląda zabieg lipolizy iniekcyjnej?

Zabieg lipolizy polega na podaniu preparatu do tkanki tłuszczowej za pomocą igły. Aqualyx to roztwór pozbawiony fosfatydylocholiny, w którym głównymi, działającymi na komórkę tłuszczową substancjami są detergenty – typu deoksycholan sodu. Rozpuszcza on tłuszcz i niszczy błonę komórkową komórki tłuszczowej. Lek wstrzyknięty w tkankę tłuszczową powoduje rozerwanie komórek tłuszczowych i rozpad trójglicerydów. Produkty rozpadu tłuszczu uwalniają się do przestrzeni międzykomórkowej, później absorbowane są przez krew i limfę, transportowane przez układ limfatyczny i krwionośny do wątroby i nerek i za ich pośrednictwem wydalane z organizmu. W zależności od grubości tkanki, w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów zaleca się wykonanie od dwóch do czterech zabiegów powtarzanych co 2-4 tygodnie. Efekty zabiegu są widoczne po około trzech tygodniach. Lipolizę większych powierzchni ciała wykonuje się etapami, ponieważ podczas jednego zabiegu podanie zbyt dużej ilości preparatu jest niedozwolone.

U większości osób bezpośrednio po zabiegu występuje niewielkie obrzmienie, zaczerwienienie i tkliwość miejsca iniekcji. Najczęściej objawy te całkowicie ustępują po okresie 1-2 dni, ale mogą u niektórych utrzymywać się nieco dłużej.

Lipoliza w medycynie estetycznej

W medycynie estetycznej bardzo często stosuje się lipolizę jako metodę szybkiego i skutecznego usuwania nadmiaru tkanki tłuszczowej. Lekarze medycyny estetycznej najchętniej wybierają lipolizę preparatem Aqualyx, ponieważ stanowi najbardziej bezpieczny i bezbolesny sposób przeprowadzania takiego zabiegu likwidacji tkanki tłuszczowej.

• Ciąża i karmienie
  • ostre choroby nerek i wątroby,
  • cukrzyca,
  • choroby tarczycy,
  • choroby krwi związane z nadmiernym krwawieniem i stałe stosowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi.
  • Ostra infekcja
  • Znaczna otyłość (BMI powyżej 30)
  • Alergia na składniki preparatu

Rezerwuj wizytę przez znanylekarz.pl