Osocze bogatopłytkowe

Regeneracja skóry osoczem bogatopłytkowym

Osocze bogato płytkowe to naturalny sposób regeneracji skóry

Skóra człowieka poddaje się naturalnym procesom starzeniowym. Najdotkliwiej widać to na twarzy, szyi, dekolcie i dłoniach. Poszarzała, pomarszczona, cienka, pozbawiona naturalnego blasku i wiotka skóra jest dla wielu kobiet źródłem niezadowolenia. A tak niewiele trzeba, aby poprawić jej stan. Wystarczy zdecydować się na zabieg medycyny estetycznej – osocze bogatopłytkowe. To bezpieczna metoda, przynosząca widoczne i szybkie efekty w postaci poprawy ogólnej kondycji skóry i jej wyraźnego odmłodzenia.

Dla kogo przeznaczony jest zabieg z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego?

Starzenie skóry to po prostu spowolnienie procesu odnowy jej komórek. Z biegiem lat nasz organizm staje się mniej wydolny niż w młodości – przestaje sobie radzić z samodzielną regeneracją komórek. Receptą na ten problem jest terapia osoczem bogatopłytkowym.

Zabieg dedykowany jest pacjentom poszukującym naturalnych metod regeneracji skóry lub uczulonym na inne preparaty. Jego działanie podobne jest do mezoterapii. Polega on jednak na wykorzystaniu składników pochodzących z ciała człowieka, co jest bardzo istotną zaletą tej metody, ponieważ ogranicza ryzyko powstania uczulenia lub jakichkolwiek innych powikłań.

Uzyskane z własnej krwi pacjenta osocze bogatopłytkowe wstrzykiwane jest bezpośrednio w skórę, w miejscu, które tego potrzebuje. Zawiera komórki i czynniki wzrostu, dzięki czemu w naturalny sposób stymuluje skórę do odnowy. W medycynie estetycznej najczęściej do tego zabiegu kwalifikowane są osoby, którym zależy na widocznym odmłodzeniu skóry oraz u których występuje niebezpieczeństwo powstania alergii na inne preparaty.

Efekty i korzyści płynące z osocza bogatopłytkowego

Po ostrzyknięciu osoczem bogato płytkowym skóra staje się gładsza i bardziej elastyczna, ma jednolity koloryt i jest wyraźnie młodsza. Płytki krwi zawarte w osoczu stymulują procesy regeneracji tkanek i przyspieszają gojenie. Poprawiają gęstość, elastyczność i napięcie skóry, wspomagając proces tworzenia nowych naczyń krwionośnych. Aktywują komórki macierzyste do regeneracji. Pobudzają komórki skóry do wytwarzania nowego kolagenu.

Zabiegi z osoczem bogatopłytkowym najczęściej stosuje się dla poprawy wyglądu twarzy, okolic oczu (kurze łapki, cienie) i powiek, dekoltu oraz dłoni. Są wyjątkowo skuteczne w redukcji zmarszczek i bruzd. Efektywnie wygładzają blizny potrądzikowe oraz przyczynią się do likwidacji skutków łysienia typu męskiego.

Przeciwwskazania do zabiegu osoczem bogatopłytkowym

Przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są: ciąża, czynna infekcja skórna, opryszczka, zmiany ropne na skórze, infekcja ogólnoustrojowa.
Czas trwania zabiegu wynosi ok. 60 min.

Rezerwuj wizytę przez znanylekarz.pl
Iwona Joanna Karaszewska – ZnanyLekarz.pl Daniel Nolberczak – ZnanyLekarz.pl