Mezoterapia igłowa wzrost cebulek włosowych

Mezoterapia igłowa wzrost cebulek włosowych i odmłodzenie skóry

Dla kogo przeznaczony jest zabieg mezeoterapii?

Dla kobiet i mężczyzn, którzy pragną w skuteczny i mało inwazyjny sposób poprawić kondycję, koloryt, jędrność i nawilżenie skóry, pozbyć się drobnych zmarszczek, a także powstrzymać wypadanie włosów i odbudować cebulki włosowe.

Na czym polega zabieg?

Mezoterapia igłowa to niechirurgiczna metoda służąca poprawianiu kondycji i wyglądu skóry, jej odmłodzenia oraz rewitalizacji. Zabieg ma na celu uzupełnienie niedoborów substancji nawilżających, odżywiających, dotleniających w skórze. Wspomaga wzrost cebulek włosowych w skórze głowy, redukcję cellulitu i zwłóknień tkanki łącznej, likwidację tkanki tłuszczowej, redukcję cieni pod oczami.

Efekty i korzyści

Systematycznie stosowane zabiegi mezoterapii powodują regenerację skóry oraz jej odmłodzenie. Pobudzają syntezę kolagenu i elastyny, powodują wyraźny wzrost nawilżenia skóry, poprawiają mikrokrążenie w tkance podskórnej oraz zwiększają metabolizm komórek tłuszczowych (lipoliza). Mezoterapia igłowa przynosi najlepsze efekt wtedy, gdy wykonywana jest w serii kilku zabiegów. W zależności od specyfiki preparatu jest to seria 4-6 zabiegów, którą należy powtarzać co kilka miesięcy. Mezoterapię igłową najlepiej przeprowadzać zimą lub wczesną wiosną, gdyż słońce może powodować przebarwienia w miejscu iniekcji.

Ciąża i karmienie piersią, alergia na składniki preparatu, cukrzyca (względne), miejscowe stany zapalne, przyjmowanie w ciągu kilki ostatnich dni leków przeciwzakrzepowych, niesterydowych leków zapalnych (np. Aspiryny, Acard), choroby krwi, skłonność do bliznowacenia, opryszczka w stanie aktywnym, choroby nowotworowe i terapia p/nowotworowa, choroby autoimmunologiczne (choroby w autoagresji) epilepsja, wirusowe zapalenie wątroby, spożywanie alkoholu przed zabiegiem.

Czas trwania zabiegu

Szacunkowy czas zabiegu to ok. 40min.

Specjalista wykonujący zabieg

lek. med. Magdalena Łuczak